Programm
(Polski) Podczas dwóch dni konferencji będziesz miał okazję uczestniczyć
w ponad 18+ prelekcjach, 8+ warsztatach oraz 3 panelach eksperckich
dotyczących takich tematów jak:
- Prezentacja najważniejszych platform w Europie
- Analityka, budowa, optymalizacja, pozycjonowanie, zarządzanie produktami & sprzedażą na Amazon & eBay
- Kampanie PPC, AMS, AMG, współpraca z influencerami
& zewnętrzne kampanie marketingowe - Generowanie & zarządzanie opiniami oraz sellerfeedback
- Procesy, automatyzacja, outsourcing, systemy ERP
- Możliwości, budowanie, prezentacja i wykorzystywanie marek
- Prawo, obowiązki, regulaminy, Abmahnungen, blokady kont, rejestracja marek, wymagane certyfikaty
- Podatki, obowiązki podatkowe w Polsce & Niemiec magazynowanie za granicą (Amazon FBA) i sprzedaż poza UE, program PAN EU
- Znalezienie produktów, sourcing, produkcja, import, logistyka & magazynowanie
- Program Amazon Vendor
- Reselling, repricing & Bubox Amazon